jشنبه 08 اردیبهشت 1403
یک شنبه 29 بهمن
افتتاح سالن شش هزار نفری و مجموعه هتل المپیک گرگان در دهه فجر سال آینده
در صورت تامین منابع مالی؛

افتتاح سالن شش هزار نفری و مجموعه هتل المپیک گرگان در دهه فجر سال آینده

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور راهی استان گلستان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی در ساعات پایانی شنبه 28 بهمن ماه راهی استان گلستان شد تا امروز یکشنبه به همراه "مناف هاشمی" استاندار گلستان از چند پروژه نیمه تمام این استان بازدید نماید.

وی در بازدید از طرح های نیمه کاره این استان که با همراهی استاندار، معاون عمرانی استاندار و مديركل ورزش و جوانان گلستان از پروژه مهمانسرای ورزشکاران گرگان (هتل المپیک) صورت گرفت ابراز داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم ورزشی استان است که روند اجرا و تکمیل پروژه به دلیل محدودیت‌های مالی به طول انجامید.

مهندس کریمی افزود: با جمع‌بندی انجام شده و با توجه به احساس نیاز استان در خصوص این پروژه، امیدواریم با تامین منابع مالی و رفع مشکلات، سالن شش هزار نفری و مجموعه هتل المپیک گرگان، دهه فجر سال آینده به بهره برداری رسد.

طبق اعلام استانداری گلستان این پروژه ٥ هزار و ٢٠٠ متر زیربنا با ظرفیت ٢٥٠ تخت دارد که برای تکمیل آن 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است. دیدار با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و برگزاری جلسه در خصوص رفع مشکلات مالی پروژه های عمرانی، از مهمترین برنامه های مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه در این سفر بود.

گفتنی است مهندس عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت و منادی مدیر فنی منطقه نیز در این سفر حضور داشت.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved