jچهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
شنبه 08 اردیبهشت
نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ايم
وزیر ورزش و جوانان:

نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ايم

وزير ورزش و جوانان گفت: در بخش تحول زيرساخت‌هاي ورزشي، موفق شديم جلسه شوراي عالي ورزش را با حضور رئيس جمهور برگزار كنيم و يكي از مشكلات، پروژه‌هاي نيمه‌تمام بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، كيومرث هاشمي در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران گفت: جلسه شوراي عالي ورزش را با حضور رئيس جمهور برگزار كرديم و يكي از مشكلات، پروژه‌هاي نيمه‌تمام بود و با كمك سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسايي شدند و قرار شد پروژه جديدي را آغاز نكنيم تا پروژه‌هاي نيمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار ميليارد براي تكميل اين پروژه‌ها پيش بيني شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

وزير ورزش و جوانان در خصوص برنامه اين وزارت‌خانه براي تجهيز مجموعه ورزشي آزادي گفت: توانستيم براي اين مجموعه ۱۲۰۰ ميليارد بودجه در نظر بگيريم و احداث مجموعه بين‌المللي تهران در دستور كار قرار گرفته و اتفاقات خوبي رخ داده است و با استفاده از ظرفيت‌هاي پيمانكارهاي داخلي و خارجي، اميدوارم مجموعه‌اي را در شان ورزشكاران بسازيم.

هاشمي در خصوص روند طرح آمايش سرزمين گفت: اين طرح در جلسه شوراي عالي ورزش تصويب شد و قرار است تا ۴ ماه آينده كارهاي مربوطه‌اش انجام شود. يكي ديگر از مسائلي كه مد نظر قرار گرفته، رسيدگي به مشكلات قهرمانان است كه به عنوان يك محور اصلي در مجموعه ورزش كشور، در دستور كار قرار گرفته است. ما مطالبات دو سال گذشته قهرمانان را توانستيم پرداخت كنيم و براي باقي‌ مانده مطالبات هم در مراسم تجليل از قهرمانان كارهاي لازم را صورت خواهيم داد.

وزير ورزش و جوانان در خصوص توسعه و كمك به تجهيزات ورزشي فدراسيون‌ها گفت: كمك به تجهيزات ورزشي فدراسيون‌هاي ورزشي با كمك وزارت نفت دارد صورت مي‌گيرد تا نوسازي را در اين زمينه صورت دهيم. تقويت زيرساخت‌ها براي ميزباني رويدادها و گسترش ميزباني در شهرهاي ديگر از اولويت‌هاي ما است.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved