jجمعه 07 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 25 مهر
مسوولیتی سنگین متوجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است
پیام تبریک مهندس کریمی به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی ؛

مسوولیتی سنگین متوجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی محترم ورزش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در متن پیام مهندس حسن کریمی آمده است :
امروزه ورزش نقش بی بدیلی در تربیت سازنده و مفید جوانان و نوجوانان و در نهایت غنای فرهنگی و اجتماعی جامعه دارا بوده و بر این اساس ابزاری ایده آل برای رشد و کمال انسان محسوب می شود.

بدون شک امروز با عنایات ویژه وزیر محترم ورزش و جوانان به امر ورزش و ساخت و ساز پروژه های عمرانی کشور، مسوولیتی سنگین متوجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان متولی اصلی ساخت و ساز پروژه های ورزشی در کشور شده است که موجبات تلاش دوچندان مجموعه ما را فراهم آورده تا با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که می تواند در حرکت پر شتاب توسعه سخت افزاری ورزش کشور خدشه ایجاد کند، هموار و هموارتر حرکت نماییم.

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده بزرگ ورزش کشور، قهرمانان و افتخار آفرینان این مرز و بوم و کارکنان زحمتکش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مجموعه های تابعه و تمام عزیزانی که در پیشبرد پروژه های ورزشی کشور نقش بسزایی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

حسن کریمی
مهرماه 1397


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved