jیک شنبه 18 شهریور 1403
یک شنبه 31 تیر
نشست بررسی راهکارهای سرعت بخشی پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی
با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد/

نشست بررسی راهکارهای سرعت بخشی پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی

راهکارهای رفع موانع و سرعت بخشی پروژه بهسازی ورزشگاه آزادی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از مجموعه ورزشی آزادی، عصر یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ نشست بررسی رفع موانع پروژه بهسازی استادیوم آزادی با حضور مدیرعامل و معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر مجموعه ورزشی آزادی برگزار و راهکارهای سرعت بخشی این پروژه مطرح و بررسی شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت توسعه بر تشکیل منظم این جلسات تاکید کرد و افزود: در این جلسات می‌توان در اسرع وقت مسائل احتمالی که در مسیر اجرای پروژه پیش می‌آید را حل و فصل و تعیین تکلیف کرد. برای رفع برخی مسائل فنی و تخصصی باید جلساتی با فاصله زمانی کوتاه‌تر و مداوم برگزار کرد تا مشکلات در کمترین زمان ممکن حل و فصل شوند.

در ادامه جلسه، ضمن ارائه گزارشی کاملی از نحوه بازسازی، چالش های پیش رو و همچنین درصد پیشرفت فیزیکی پروژه توسط مشاور و پیمانکار ارائه شد و حاضرین پیرامون مسائل و موانع اجرایی و راهکارهای عملی برای شتاب بخشی طرح بازسازی استادیوم آزادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است این نشست که مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده هلدینگ و مدیرعامل موسسه آوا نیز در آن حضور داشتند به مدت دو ساعت در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی به طول انجامید.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved