شهروند گرامی
باسلام و ادب
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات این شركت در زمینه های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از این شركت خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسئوليت اجتماعي از سوء جريان اداری نظير تضييع اموال عمومی، دولتی، منابع طبيعی و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداری اطلاعاتی داريد، ميتوانيد شكايات و يا اطلاعات خود از اين گونه سوء جريانات را به سامانه گروه ارزيابي و عملكرد و رسيدگی به شكايات ارسال فرماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگی شود. بديهي است دريافت شكايات و اعلامات مندرج در بند الف ماده 2 قانون سازمان بازرسی كل كشور خارج از اين سيستم و از طريق مكاتبه و يا مراجعه حضوری به شركت نيز امكان پذير است.
توجه:
کاربران محترم
پاسخ نامه های ارسال شده از طریق لینک پیگیری و دریافت پاسخ شکایات قابل دریافت و مشاهده می باشد.
به نکات ذیل توجه فرمائید:
- ثبت شماره کارت ملی الزامی است. جهت پیگیری و اطلاع از پاسخ نامه، ورود شماره کارت ملی ثبت شده مورد نیاز است در غیر اینصورت مشاهده پاسخ نامه امکان پذیر نیست.
- کد پیگری ایجاد شده توسط سیستم را حتما یادداشت کرده و در حفظ و نگهداری آن کمال دقت را داشته باشید.