jجمعه 07 اردیبهشت 1403
شنبه 01 آبان
دکتر سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح ۱۸۳ پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است
هشتمین شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان؛

دکتر سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح ۱۸۳ پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است


دکتر سیدحمید سجادی با تاکید براینکه وظیفه همه مسئولین این است که در خدمت آحاد جامعه باشنداظهار داشت : اهتمام جدی برای افتتاح ۱۸۳ پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است ،امیدواریم که تا دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های دیگر در سراسر کشور باشیم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در جلسه شورای معاونین وزارتخانه و همزمان با افتتاح ۱۸۳ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور که به صورت وبیناری با حضور مدیران کل و معاونین استانداری استان‌ها ضمن قدردانی از زحمات همه مسوولان در ادارات کل ورزش و‌جوانان سراسر کشور اظهار داشت : گزارش‌های خوبی از استان‌ها دریافت کردیم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اهتمام جدی برای افتتاح این ۱۸۳ پروژه صورت گرفته و امیدواریم که تا دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های دیگر در سراسر کشور باشیم.

دکترسید حمید سجادی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی هموطنان مان خواستار تکمیل پروژه ها و افتتاح آنها هستند و انتظار دارند از مربیان و امکانات خوب دراین ورزشگاه ها استفاده شود که فرزندان آنها بتوانند در رشته های مختلف آموزش ببینید و برای کشور افتخارآفرینی کنند.
وی این نکته را مورد تاکید قرار داد که وظیفه همه مسئولین این است که در خدمت آحاد جامعه باشند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های کادرپزشکی بیان کرد: خداراشکر که زحمات این عزیزان به ثمر نشسته و شاهد هستیم و شرایط کرونایی در کشور فروکش کرده است.

وی افزود : ماه ربیع می‌تواند نقطه عطفی برای ورزش کشور باشد و با افتتاح ۱۸۳ پروژه ورزشی شاهد رشد و توسعه ورزش در سراشر کشور باشیم.

دکتر سید حمید سجادی با اشاره به مراسم تجلیل از قهرمانان که فردا با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود گفت: از همه مدیران کل استان‌ها می‌خواهم در این مراسم باشکوه حضور داشته باشند.
وزیر ورزش و‌جوانان توضیح داد: در این مراسم قرار است بازوبند پهلوانی به دکتر رییسی اهدا شود و از مدال‌آوران و قهرمانان تجلیل به عمل آید.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved