سه شنبه 31 خرداد افتتاح استخر قهرمانی مجموعه شهید کشوری با حضور وزیر ورزش و جوانان  
   
  استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، صبح امروز سه شنبه ۳۱ خرداد استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران، مهندس علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه، دکتر امین نوروزی مشاور وزیر ورزش، جوادی مدیرکل ورزش استان تهران، ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، بیت اله رضایی مدیر مجموعه و جمعی از مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها مورد افتتاح قرار گرفت.

این استخر با قدمت بیش از 50 سال به علت عدم باز سازی اصولی در سنوات گذشته، دچار استهلاک شده بود به طوری که ابنیه استخر از جمله سوله ی اصلی و سازه های جانبی دچار پوسیدگی شدید بودند و تجهیزات مربوط به موتورخانه و تسویه خانه استخر هم مستهلک شده بود.

در راستای وظایف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، قراردادی از سال 98 با بخش خصوصی جهت بازسازی این مجموعه منعقد شده بود که به گواهی اسناد و مدارک، پروژه در تمامی این سالها کاملا متوقف بوده؛ از مهرماه 1400 و پس از تصدی دولت خدمتگزار مردمی بر مکان های ورزشی، مطالعات روی سازه های این مجموعه و بسیاری از مجموعه های دیگر که سرمایه های این کشور بوده اند آغاز و در یک فرصت کوتاه طرح سرمایه گذاری و بازسازی استخر این مجموعه تهیه و بازنگری شد و مطابق مقررات ملی ساختمان مراحل احیای این استخر وارد روند اجرایی خود شد.

این استخر با زیر بنای فضای سرپوشيده به مساحت 2200 متر مربع و دارای 400 عدد صندلی و سکوی تماشاچیان است و ۳۷۵ متر مربع فضای روباز شامل استخر روباز به آن اضافه شده است.

استخر قهرمانی، استخر روباز، استخر کودکان، استخر آبدرمانی، سوناهای خشک و بخار، جکوزی، تراس آفتاب، حمام سنتی و اتاق ماساژ از جمله اماکن اصلی این مجموعه استخر است.