چهار شنبه 03 آذر در راستای احترام به شهدا، اقدامات خوبی در مجموعه ها صورت خواهیم داد  
   
 
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، امروز چهارشنبه سوم آذرماه مراسم پیاده روی کارکنان بسیجی دفترمرکزی و مجموعه ورزشی انقلاب در جاده تندرستی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در جمع بسیجیان در پایان این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز اگر اینجا ایستاده ایم حاصل رشادت ها و ایثارگری های آدم هایی بود که جان و مال و همه چیز خود را گذاشتند و رفتند. این ها قهرمان های ملی ما هستند. در همه جای دنیا، هر کشوری به قهرمان های ملی خود ارج و احترام زیادی می دهد. ما باید فراتر از همه دنیا به خاطر فرهنگ امام حسین(ع) و شهادت اینگونه باشیم و بیشتر از آنها برای شهدا و ایثارگان کشور خود، احترام قائل شویم.

وی افزود: در راستای احترام به شهدا، یک سری اقدامات در مجموعه ها صورت خواهیم داد. از جمله اینکه قرار است اسامی خیابان های داخل مجموعه ها را به نام مبارک شهدا مزین نماییم. شما نیز سفیران فرهنگی شرکت هستید و باید در قبال این مهم، کمک ما بوده و برای پیشبرد اهداف، تبلیغ نمائید.

مهندس علیرضا عاصم یوسفی در بخش دیگری از سخنانش، وضعیت معیشتی کارکنان را دغدغه خود دانست و بیان داشت: نیروی انسانی سرمایه یک شرکت است و هر کسی در جایگاه و سمت خودش برای بنده قابل احترام می باشد. این نوید را می دهم که خبرهای خوبی برای همکاران داریم. از ماه اول که ما آمدیم اتفاقات خوبی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افتاد. از جمله پرداخت معوقات و واریز حقوق ها قبل از پایان ماه.

وی ادامه داد : هر کدام از همکاران به نوبه خود و در حوزه و مجموعه خود، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کمک کند و کار را جدی بگیرد. جدی بودن و غیرتمند بودن شما در کارها به من و پیشرفت این شرکت کمک میکند. با سرعت بیشتر و کار بهتر به فضای مطلوب و حال خوب دسته جمعی، زودتر خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خاتمه افزود: بنده سعی کردم مدیران و مسئولین را از بدنه شرکت انتخاب کنم. در حال رصد کردن همه کارکنان هستم و کار همه را می بینم. منتها شما هم خودتان را با کار بهتر و بیشتر نشان دهید. هر جا مشکلی روئیت شد و احساس کردید به شرکت لطمه می زند به بنده انتقال دهید. از لحاظ شخصیتی، از متصدی های حفاظت درب مجموعه ها تا مدیران رده بالای این شرکت، همه برای من یکی هستند. همه باید بدانند در این شرکت مفید هستند و این مهم را با عملکردشان نشان دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم پیاده روی، جوایزی به قید قرعه از سوی مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نفرات منتخب اهدا گردید. مراسم فوق به همت پایگاه بسیج ثامن الحجج(ع) برگزار شد.