دو شنبه 17 بهمن تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی  
   
  وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رهنمود های امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی چراغ راه جامعه ورزشی کشور بوده است اظهار داشت: ورزشکاران عزیزمان همواره بیانات امام راحل را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی صبح امروز(دوشنبه) در حاشیه تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: جامعه ورزش یک بار دیگر ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم ایستاده اند.
وی اظهار داشت: همه ساله در دهه مبارک فجر و حتی به مناسبت های مختلف، جامعه ورزشی کشور با حضور در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی نسبت به آرمان های آن امام و انقلاب ادای دین می کنند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور جامعه ورزشی در تمام عرصه های انقلاب اسلامی در کنار مردم، بیان کرد: ورزشکاران کشورمان در این ایام با حضور در حرم امام راحل (ره)، یکبار دیگر ثابت کردند که استوار پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
دکترسجادی با اثرگذار توصیف کردن بیانات، رهنمودها و یادگاری‌های معنوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای خانواده بزرگ ورزش و جوانان به بخشی از سخنان ایشان اشاره کرد و گفت: جمله "من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم"، در ابتدا ما را به فکر وا می‌داشت اما امروز به ابعاد آن پی می‌بریم.
وی با اثرگذار و مقبول خواندن ورزشکاران برای مردم در جامعه افزود: زمانی که امام خمینی(ره) در زمان حیات می‌فرمایند من ورزشکاران را دوست دارم، در پی آن بسیاری از مطالب را می توان کشف و تفسیر کرد، مطالب آموزنده بسیاری از جمله دست نوشته ها، سخنرانی ها و رهنمودهایی که در دیدارهای مختلف با قشرهای مختلف جامعه به ویژه در ملاقات ها داشتند، همه می تواند راهنمای جامعه ورزشی کشور باشد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با توضیح این مطلب که جملات امام راحل همچنان چراغ راه جوانان و ورزشکاران است، متذکر شد، درقالب کنگره می توان فرمایشات امام راحل درخصوص ورزش را برای نسل های نوجوان و آینده‌ساز کشور احیا و تببین کرد.
وی در ادامه سخنانش اظهار امیدواری کرد: در مدیریت حوزه ورزش درس بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تاکید، عبرت و چراغ راهی برای ایران قوی باشد.
وزیر ورزش و جوانان در پایان به تلاش های رئیس جمهوری و دولت اشاره کرد و گفت: برای دکتر رئیسی که این روزها تلاش می‌کنند تا توفیقات به دست آمده در دولت سیزدهم را به نمایش بگذارند آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.