دو شنبه 17 بهمن حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه در مراسم اختتامیه رقابت های بدمینتون جام فجر  
   
 
وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره از مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین جمعی از معاونین وزارت ورزش یکشنبه ۱۶ بهمن با حضور در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی، تماشاگر رقابت های فینال مسابقات بین المللی جام‌فجر بدمینتون شدند.

در پایان این مسابقات، نمایندگان هند و اندونزی در بخش انفرادی زنان و مردان به‌عنوان قهرمانی رسیدند. در بخش دو نفره تیم اندونزی A اول، مالزی دوم و تیم‌های برزیل و اندونزی B عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

سید محمد پولادگر معاون توسعهٔ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توسعه نیز در این مراسم حضور داشتند.

سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر با حضور نمایندگان 26 کشور از 11 تا 16 بهمن ماه در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.