پنج شنبه 19 آبان وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی در ورزشگاه آزادی؛  
   
 
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی نیکاراگوئه از ساعت ١٩:٣٠ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید. مهدی ترابی زننده تک گل کشورمان در این دیدار بود.

دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان لحظاتی پس از شروع این مسابقه با حضور در ورزشگاه آزادی، به عنوان تماشاگر ویژه شاهد این دیدار تدارکاتی و دوستانه بود.

ایساک لنین براوو جین سفیر کشور نیکاراگوئه و برخی دیگر از سفرای کشورهای خارجی، مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان، اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، حسین شهرابی سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان، مرتضی نوروزی مدیر حوزه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علیرضا فاضلی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی و مدیران و معاونان این مجموعه نیز از نزدیک شاهد دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان بودند.

این مسابقه آخرین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران پیش از رقابتهای جام جهانی بود. تیم ملی فوتبال ایران ۲۳ آبان راهی قطر خواهد شد.

گفتنی است طی یک هفته اخیر با تاکید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و تلاش های فراوان مدیریت و کارکنان مجموعه ورزش آزادی، زمینه های برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقه تدارکاتی با آماده سازی زمین مسابقه و سایر امکانات مورد نیاز فراهم شده بود.