شنبه 25 دی جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس  
   
 
نشست هماهنگی مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس و خاکسپاری در وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، صبح شنبه ۲۵ دی ماه جلسه ای به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس و خاکسپاری در وزارت ورزش و جوانان با حضور مهندس علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت، محسن دهقان و کاوه احمدی مدیران کل پشتیبانی و روابط عمومی وزارتخانه و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توسعه برگزار شد.

در این جلسه که با برنامه ریزی اجرای کار، تقسیم وظایف و آغاز عملیات میدانی همراه بود، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید نمود این مراسم تشییع به نحو احسن و شایسته ترین صورت ممکن برگزار گردد.

در پایان این نشست، مهندس عاصم یوسفی و اعضای حاضر در جلسه با حضور در محل مراسم مذکور، به بازدید ميداني از محوطه اجرای مراسم پرداخته و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دستورات لازم را جهت پیگیری های مربوطه و اجرای مطلوب مراسم، به حاضرین ابلاغ نمود.

قرار است همزمان با ایام وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا، سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۹ صبح پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس با حضور جوانان، ورزشکاران، قهرمانان و مسوولان لشکری و کشوری از درب غربی مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب تشییع و در وزارت ورزش و جوانان خاکسپاری شوند.