دو شنبه 29 اسفند پیام مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲  
   
  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پیامی، آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در متن پیام مهیار عسگریان آمده است:

منت ایزد را که از لطف خدای مستعان
عالمِ افسرده شد از باد نوروزی جوان

نوروز نماد مهربانی و مهر ورزیدن و مظهر یگانگی و یک‌رنگی، همدلی و وفاق و نوشدن و نوآوری است.
نوروز سرآغاز زایش نیکی‌ها و نیکویی‌ها و سرسبزی و سرزندگیِ درون و بیرون و ظاهر و باطن انسانها و بیداری و رستاخیز دوباره‌ی طبیعت است که طراوت و شادابی، مهر و مهربانی و همدلی و عشق از جمله ثمرات آن است.
اما به یقیین تقارن نوروز باستانی و نوبهار طبیعت با بهار قرآن و ماه پر خیر و برکت رمضان در سال جدید، بر شادابی و نشاط و مهربانی و مهرورزی سبک‌دلان و سبکباران عاشق فزونی بخشد و دلها را بیش از پیش بهاری خواهد نمود.

اما بنا بر وظیفه‌ی قلبی:
فرارسیدن عید سعید نوروز و آغاز سال نو را که با طلوع ماه مبارک رمضان همراه گشت، خدمت همه‌ی مردم بزرگوار و گرانسنگ ایران زمین، به ویژه جامعه‌ی محترم ورزش کشور، و کارکنان گرانقدر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
از دیگر سو :
خدا را همیشه بخاطر تمام توجهات و عنایات خاصه‌اش، بویژه در سالی که گذشت، بسیار بسیار شاکرم، که به ما توان لازمه را داد و آنچنان کمک بایسته نمود تا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بتواند با سعی و کوشش وافر و خالصانه کارکنان خدوم و توانمند خویش، برای رسیدن به اهداف عالیه خود، در خدمت رسانی به مردم عزیز و جامعه محترم ورزش، گام های موثری بردارد.
در اینجا نیز شایسته است از کارکنان ارزشمند، زحمتکش و پرتلاش شرکت، که در کنف حمایت و فداکاری های بی‌دریغ خانواده‌ گرانقدرشان، در راه خدمت به صنعت ورزش کشور، کمر همّت ببستند و بدرستی و دقیق واژه ایثار و از خودگذشتگی را معنا کردند و همچنین از خانواده‌ی گرامی یکایک‌شان قدردانی نمایم.
آرزو می‌کنم در سال جدید، با لطف خداوند بزرگ و تلاش مجدانه و هم‌افزایی کم‌نظیر مهندسان، کارکنان و کارگران گرانمایه این شرکت، شاهد موفقیت‌های روزافزون در راستای نیل به اهداف و برنامه‌های تعریف شده شرکت باشیم.
در پایان آرزو می‌کنم ضمن زنده نگاهداشتن نماد نوروز در جان و تن خویش و با استعانت از دادار هستی، آن یگانه بی‌همتا، سال ۱۴۰۲ سالی آکنده از تندرستی، شادکامی، نیکبختی، و خیر و برکت برای مردم سرفراز ایرانِ همیشه جاویدان باشد. آمین
مهیار عسگریان
اول فروردین ۱۴۰۲