چهار شنبه 10 شهریور بازدید مهندس کریمی از سالن آکادمی تیم های ملی کاراته و بوکس در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب  
   
  صبح امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه رئیس فدراسیون کاراته به همراه دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور ، بعد از دیدار صبح امروز "سید حسن طباطبایی "رئیس فدراسیون کاراته"و 'کیکاووس سعیدی" دبیر کل کمیته ملی المپیک با "مهندس کریمی" مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه "همدانی" معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه ها و "فتحی" مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، به دعوت سید حسن طباطبایی از سالن آکادمی تیم های ملی کاراته و بوکس واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب بازدید کردند.
در این بازدید که کیکاووس سعیدی نیز حضور داشت در خصوص رفع مشکلات تیمهای ملی کاراته و بوکس که از این سالن ورزشی برای انجام تمرینات به طور مشترک استفاده می‌کنند بحث و گفتگو شد.
در حال حاضر و از سوی کمیته ملی المپیک این سالن ورزشی در اختیار فدراسیون کاراته و بوکس قرار گرفته است و تیمهای ملی این دو فدراسیون جهت آماده سازی از این سالن تمرینی استفاده می کنند.
در پایان این دیدار مهندس کریمی دستورات لازم را به مدیریت مجموعه ابلاغ کرد تا جهت رفع مشکلات فدراسیون کاراته و بوکس همکاری لازم صورت گیرد.