چهار شنبه 22 دی دکتر سجادی : برای تجهیز اماکن ورزشی از فن آوری های نوین بهره مند شویم  
   
 
پنجمین نشست شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان عصر امروز به ریاست دکتر سید حمید سجادی در محل این وزارتخانه برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان در پنجمین نشست شورای مدیران که به ریاست دکتر سید حمید سجادی برگزار شد از زحمات دکترمهدی علی نژاد که به مدت دو سال مسوولیت معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای را برعهده داشت تقدیر شد .
در این جلسه همچنین مهدی افراسیابی به عنوان مشاور و عضو کار گروه اقتصادی و پروین کرملو به عنوان سرپرست دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت زیر ساختها و اماکن ورزشی کشور گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه برسرعت بخشیدن برای اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام ، برنامه های نوینی را برای توسعه زیر ساخت ها تدوین وبا بهره مندی از تکنولوژی مدرن برای تجهیز این اماکن استفاده بهینه کنیم .
وی در ادامه سخنانش توسعه ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر ایجاد ساختار مناسب برای حضور موفق بانوان ورزشکار در میادین بین المللی بیان کرد : باید تلاش کنیم زنان ورزشکار کشور با بهره مندی از ویژگی های مذهبی و فرهنگی کشورمان در عرصه های ورزش به عنوان الگو حضوری اثر گذارو موفق داشته باشند .
در این نشست دکتر سید محد پولادگر نیز از حسن اعتماد وزیر و مجموعه ورزش و جوانان کشور قدردانی کرد و اظهار داشت:همه ما در هرجایگاهی که هستیم ، باید مسوول و پاسخگو باشیم که امیدوارم بتوانیم در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.
وی از ورزش به عنوان یک پدیده ی اجتماعی خاص و پر فراز و نشیب نام برد و گفت : این حوزه با ایجاد اتفاقات شیرین و به یاد ماندنی سبب نشاط اجتماعی می شود .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درادامه سخنانش با مهم خواندن رویدادهای بزرگ ورزشی در سال آینده گفت : با توجه به نزدیکی دو رویداد ورزشی بازی های اسیایی و جام جهانی فوتبال باید تلاش کنیم تا با حضور موفق ورزشکاران ، باعث شادی و نشاط ملی شویم .
در این جلسه مجید شهیدی، علی پسندیده، مهدیمتقی فر، پروین کرملو، مهدی افراسیایی ، فرهاد نیکوخصال ، سید مجید سید مومنی ، علی محمدی عراقی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و همچنین میرزایی مدیر عامل خبرگزاری برنا ، هر یک توضیحاتی را در خصوص حوزه های مسوولیتی خود بیان کردند .