سه شنبه 20 اردیبهشت بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های ورزشی و اتمام 4 پروژه آذربایجان شرقی در سال جاری  
   
  در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با استاندار آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش استان بررسی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی استان وضعیت مناسبی ندارد، خواستار نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان برای جبران کمبودها و رفع نواقص استان در این حوزه شد.
 
عابدین خرّم اظهار داشت: سرانه فضاهای ورزشی و امکانات و زیرساخت‌های ورزشی استان متناسب با سابقه  و افتخارات تبریز و آذربایجان شرقی در عرصه ورزش نیست و مردم استان و ورزشکاران در این خصوص بحق انتظار حمایت دارند.
 
وی گفت: در بسیاری از شهرهای استان، فضاهای ورزشی مناسب وجود ندارد که این وضعیت، حوزه ورزش قهرمانی و حضور ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی را هم تحت تاثیر قرار داده است.
 
خرّم افزود: در حال حاضر بخشی از تجهیزات و اماکن ورزشی استان فرسوده شده و در برخی از پروژه‌های افتتاح‌شده شاهد نواقص قابل توجه هستیم که ورزشگاه یادگار امام تبریز از جمله این پروژه‌هاست.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تعدادی از رشته‌های ورزشی را در قالب مسئولیت اجتماعی کارخانجات و واحدهای صنعتی، تحت حمایت قرار داده‌ایم؛ اما همه این اقدامات، وابسته به زیرساخت است که در این زمینه نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.
 
وی افزود: بخشی از پروژه‌های ورزشی استان جزو پروژه‌های سفر استانی رئیس جمهور پیشنهاد شده است و امیدواریم با همت و تلاش جهادی مدیران حوزه ورزش شاهد تحولات خوبی در سال‌های آینده باشیم.