دو شنبه 19 مهر مهندس عاصم یوسفی: کم کاری در پروژه چالوس که از سفرهای پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است را نمی پذیرم  
   
 
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پس از بازدید از ورزشگاه ۵ هزارنفری چالوس، بر رفع هر چه سریعتر نواقص آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس عاصم یوسفی بر انجام کار حرفه ای در استادیوم ۵ هزار نفری چالوس تاکید کرد و گفت: این پروژه باید به نحو احسن با رفع هر چه سریعتر نواقص و به بهترین شکل کار شود. برای تکمیل نهایی این ورزشگاه، کم کاری را نمی پذیرم، باید دقت کنیم هیچ ایرادی در پروژه باقی نماند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد : پروژه چالوس از برکت سفرهای مقام معظم رهبری می باشد و با تاکید دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان باید همه از جمله مسئولان استان مازندران، دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا در زمان مشخص شده، مورد افتتاح قرار گیرد و با این کار حال دل مردم را خوب کنیم.

در پایان این بازدید، جلسه ای در دفتر پروژه با حضور مهندس شمعی مدیر پیگیری طرح های سفر مقام معظم رهبری، فرماندار، مسئولین آب، برق،گاز چالوس، معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، پیمانکار و مشاور برگزار و دستورات لازم در خصوص رفع ایرادات تسریع در تکمیل پروژه توسط مهندس عاصم یوسفی داده شد.

#حال_خوب_دسته_جمعی