پنج شنبه 21 اردیبهشت بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر  
   
  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، صبح پنجشنبه 21 اردیبهشت ۱۴۰۲ مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه عباسعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی و نظارت وزارت ورزش، محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه از مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر بازدید کردند.

عسگریان در این بازدید ضمن بررسی استخر ناتمام مجموعه و ارزیابی مشکلات و وضعیت موجود، با نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

با توجه به تصمیمات اخذ شده در جلسه 28 اسفندماه 1401 درخصوص نحوه تکمیل و بهره برداری استخر مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر، ابتدای سال جاری مشاور پروژه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تعیین و برآوردهای لازم انجام شد.

در جلسه امروز در دفتر نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار، مقرر شد در آینده نزدیک مناقصه ی انتخاب و تعیین پیمانکار استخر مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر برگزار و ادامه روند تکمیل این استخر که بیش از پانزده سال متوقف بوده است، از سر گرفته شود.

گفتنی است شهاب مالمیر مسئول روابط عمومی و محمد بهرامی مهر رییس نمایندگی منطقه سه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در این بازدید حضور داشتند.