یک شنبه 14 اسفند بازدید مدیر کل سلامت مجلس شورای اسلامی از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی  
   
  مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ دکتر جواد برات مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۱۴ اسفند پیش از بازدید از مجموعه شهید شیرودی، در جلسه ای با مهدی همتی مدیر این مجموعه در خصوص موضوعات مختلف بحث و گفتگو کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در این جلسه مهدی همتی با اشاره به دستورات، راهنمایی ها و پیگیری های دلسوزانه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان نسبت به اقدامات توسعه ای ورزش قهرمانی و حرفه ای، توضیحاتی راجع به اقدامات عمرانی و فعالیت های صورت گرفته در مجموعه ارائه داد.

سپس مدیر کل سلامت مجلس شورای اسلامی از اماکن مختلف مجموعه از جمله زمین های چمن طبیعی شماره ۱ و ۲، زمین های تنیس، سالن شهید افراسیابی که به تازگی بازسازی و نور پردازی آن تکمیل شده است، رختکن های زمین شماره یک که بازسازی و نوسازی شده، مجموعه استخرهای بین المللی ۹ دی، استخر نوفلاح و برخی اماکن دیگر بازدید کرد.

شایان ذکر است در این بازدید جعفری معاون فنی و مهندسی، کمال عرب مشاور عمرانی اداره کل مهندسی و پشتیبانی، رجایی رییس اداره تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی و همچنین ذوالفقاری معاون ورزشی و افشاری مسئول حراست مجموعه شهید شیرودی نیز حضور داشتند.