jشنبه 01 اردیبهشت 1403
یک شنبه 01 خرداد
حسب دستور وزیر ورزش و جوانان نباید اجازه دهیم تا ورزش گران شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست با معاونین و مدیران شرکت :

حسب دستور وزیر ورزش و جوانان نباید اجازه دهیم تا ورزش گران شود

نشست مدیرعامل با معاونین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عصر امروز یکشنبه اول خردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در این نشست، مهندس علیرضا عاصم یوسفی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات از تلاشهای همکاران در واحد روابط عمومی شرکت و مجموعه های ورزشی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: خدا را شاکریم که بعد از گذشت ۸ ماه از حضور در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، وضعیت این شرکت مثبت رو به جلو می باشد. مشکلاتی که شرکت توسعه در ابتدای راه داشت، در حال حاضر حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد آنها حل و بدهی های شرکت پرداخت شده است که این مهم مدیون زحمات یکایک شما و نیروهای حوزه های مختلف در شرکت و مجموعه های ورزشی می باشد.

وی تاکید نمود: در ادامه راه از همه مدیران می خواهم همچون گذشته عین برادر کنار همدیگر باشید و کار را جلو ببرید. می خواهم از همه که به یکدیگر کمک کنید و با اجرای دستورات جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان در جهت پیشبرد اهداف و موفقیت ورزش گام بردارید. حسب دستور مقام عالی وزارت نباید اجازه دهید تا ورزش گران شود. روی این مهم نظارت جدی داشته باشید.

وی با تشکر از تلاش های معاونین به معاونت فنی و مهندسی که پیگیر اتمام و افتتاح پروژه های ورزشی است اشاره کرد و افزود : از ذیحساب طرح های عمرانی می خواهم تا در جهت تکمیل پروژه های عمرانی کشور، کمک و مساعدت بیشتری با معاونت فنی و مهندسی داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای این نشست، هر یک از معاونین و مدیران به ارائه گزارش عملکرد حوزه خود و بیان موانع و مشکلات موجود پرداختند.

این نشست به مدت دو ساعت به طول انجامید.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved