jپنج شنبه 09 فروردین 1403
شنبه 06 آذر
بازدید میدانی مهندس عاصم یوسفی و نماینده میاندوآب در مجلس از ورزشگاه آزادی میاندوآب آذربایجان غربی

بازدید میدانی مهندس عاصم یوسفی و نماینده میاندوآب در مجلس از ورزشگاه آزادی میاندوآب آذربایجان غربی


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح شنبه ۶ آذرماه جهت بازدید ميدانی از پروژه های ورزشی عازم استان آذربایجان غربی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهندس علیرضا عاصم یوسفی در سفر به آذربایجان غربی، با حضور در شهرستان میاندوآب از توابع شهر ارومیه، به همراه مهدی عیسی زاده عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شریف شهرستان میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامي و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از نزدیک به بررسی میدانی و بازدید از استادیوم فوتبال ۴ هزارنفری آزادی این شهرستان و اخذ تصمیمات لازم و راهکارهای مدیریتی جهت حل مشکلات پرداخت.

وی در این بازدید دستور داد تا معاونت فنی و مهندسی طی دو هفته آینده، مناقصه انتخاب پیمانکار جهت مرمت و بازسازی این استادیوم فوتبال برگزار و پیمانکار مشغول به کار گردد. این بازسازی شامل دکل ها، اسکوربرد، چمن و پیست دوومیدانی می باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید نمود اعتبار این پروژه برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تامین شده تا بتوانیم با همکاری استان آذربایجان غربی ، سال آینده شاهد بهره برداری استادیوم فوتبال میاندوآب باشیم.

گفتنی است در این سفر یک روزه ، محب خدایی سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه، شاهین درستکار سرپرست اجرایی معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مهندس عاصم یوسفی را همراهی می‌کنند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved