jجمعه 10 فروردین 1403
چهار شنبه 17 شهریور
افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی 

افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی 


مراسم افتتاحیه کمپ تیم‌های ملی کشتی در مجموعه ورزشی آزادی با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، در ابتدای این مراسم وزیر ورزش و جوانان با حضور بر سر مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در محوطه بیرونی خانه کشتی یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی را گرامی داشت.

دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در مراسم افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: دکتر رئیسی واقعاً ورزش دوست است و به ورزش پهلوانی و کشتی علاقه زیادی دارد. حتماً این رشته مورد تفقد رئیس جمهور و مقام معظم رهبری است. خبر خوش اینکه مدال آوران ورزش در المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری دیداری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بنده کوچک همه شما و برای همکاری آمده‌ام. در بعد همگانی، تعلیم و تربیت و علمی شدن ورزش هم وظیفه داریم تا در این زمینه‌ها رشد کنیم. باید با ورزش پس از دوران کرونا به داد مردم برسیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: هر چه در بضاعتمان باشد به ورزش کشور و کشتی کمک می‌کنیم. یکی از منابع ما منابع مدیریتی است. امیدوارم این درایت در دوره جدید وزارت بوجود بیاید و سعی کنیم با صبر و مدیریت استراتژیک برنامه‌ها را جلو ببریم.

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، سید شمس ‌الدین حسینی نماینده مردم مازندران، خانم فلاحی نماینده مردم ایلام، قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی و برخی از روسای فدراسیون‌ها و قهرمانان کشتی در این مراسم حضور داشتند.

پس از مراسم افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی دکتر سید حمید سجادی با حضور در فدراسیون وزنه‌برداری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان آقایان و بانوان بازدید و با ملی‌پوشان دیدار و گفتگو کرد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved