jجمعه 31 فروردین 1403
دو شنبه 27 اردیبهشت
تعداد اماکن ورزشی کشور در دولت تدبیر و امید۵۱درصد افزایش یافت
وزیر ورزش و جوانان :

تعداد اماکن ورزشی کشور در دولت تدبیر و امید۵۱درصد افزایش یافت

دکتر سلطانی فر گفت :با وجود تلاش های ویژه ای که در دولت صورت گرفت و دستاوردهای خوبی را به ارمغان آورد اما متاسفانه عوارض ناشی از تحریم های ظالمانه امریکا باعث شد این توفیقات و دستاوردها تحت الشعاع مشکلات اقتصادی مردم نادیده گرفته شود .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان و اختتامیه پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان که یکشنه 26 اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی برگزار شد با اشاره به تحریم های ظالمانه امریکا و مشکلات ناشی از آن این نکته را متذکر شد در دولت تدبیر و امید با وجود موفقیت های چشمگیر در حوزه های مختلف، عوارض تحریم های ظالمانه باعث شد که بسیاری از این اقدامات توسعه ای نادیده گرفته شود و تحت الشعاع مشکلات معیشتی مردم قرار گیرد. وزیر ورزش ‌وجوانان در ادامه به تلاش جدی مدیران دولت در سطوح مختلف اشاره کرد ‌و اظهار داشت: تلاش همه مسئولین این بود که از همه ابزارها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند تا کارنامه قابل قبولی از خود بجا گذارند و در این بین در عرصه ورزش و جوانان نیزدر طول هشت سال گذشته اتفاقات و دستاوردهای ارزشمندی بدست آمد .
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از توسعه زیرساختهای ورزشی ارائه کرد و گفت: در حال حاضر با تلاش های صورت گرفته وبا بهره گیری از تمام ظرفیتها تعداد مکان های ورزشی همه دستگاه ها و نهادها به عدد 61 هزار مکان رسیده که این آمار نشان دهنده رشد 51 درصدی را نشان می دهد.
وی یادآور شد : در هشت سال گذشته در راستای توسعه زیر ساختهای ورزشی، وزارت ورزش و جوانان نیز 5 هزار و 500پروژه را به بهره برداری رساند که در زمینه احداث خانه های ورزشی روستایی 6 هزار خانه راه اندازی وتجهیز شد.
دکتر سلطانی فر توسعه زیر ساختهای ورزشی در اقصی نقاط کشور را در راستای نگاه عدالت محور دولت تدبیر وامید دانست و یادآور شد : احداث اماکن ورزشی در سراسر کشور علاوه براینکه بستر مناسبی برای شناسایی استعدادها خواهد بود بلکه دسترسی اسان به اماکن ورزشی، زمینه ارتقا سطح سلامتی ، شادابی ونشاط عمومی را مهیا می کند .


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved