jجمعه 10 فروردین 1403
جمعه 30 مهر
بررسی اجرایی شدن طرح دهکده توریستی آزادی با نگاه فرهنگی و بازدید میدانی از سالن ۱۲ هزارنفری
حضور مجدد مهندس عاصم یوسفی در مجموعه ورزشی آزادی/

بررسی اجرایی شدن طرح دهکده توریستی آزادی با نگاه فرهنگی و بازدید میدانی از سالن ۱۲ هزارنفری


اجرایی شدن طرح دهکده توریستی آزادی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، پس از برگزاری مطلوب جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت و افتتاح جاده تندرستی مجموعه ورزشی آزادی در راستای دستور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان که با استقبال خوب مردم و ورزشکاران مواجه گردید، مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز جمعه ۳۰ مهرماه با حضور مجدد در این مجموعه، ضمن بازدید میدانی از جاده تندرستی و پیگیری رفع مشکلات استفاده عموم مردم، جلسه ای را در خصوص اجرایی شدن طرح دهکده توریستی آزادی با نگاه فرهنگی با مددی مدیر مجموعه برگزار نمود.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نکات لازم را در خصوص این طرح، لکه گذاری اماکن و جانمایی پروژه ها گوشزد و بر اجرایی شدن هر چه سریعتر آن برای استفاده حداکثری مردم و ورزشکاران تاکید نمود.

وی در ادامه به همراه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن ۱۲ هزار نفری ضمن بازدید ميداني، دستورات لازم در خصوص آماده سازی این سالن برای برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک و اهدای بازوبند پهلوانی به ورزشکاران کشتی پهلوانی صادر نمود.

این مراسم قرار است روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری با حضور مقامات عالی کشور به میزبانی سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved