jشنبه 06 مرداد 1403
یک شنبه 26 شهریور
حضور سرپرست شرکت توسعه در مجموعه های ورزشی شهید شیرودی و کشوری
صبح امروز صورت گرفت؛

حضور سرپرست شرکت توسعه در مجموعه های ورزشی شهید شیرودی و کشوری

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی دقایقی را با سرپرست مجموعه دیدار و گفت و گو و پس از آن از مجموعه ورزشی شهید کشوری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریور 1402 با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ضمن دیدار با محسن خمارلو سرپرست مجموعه در خصوص آخرین وضعیت این مجموعه، خدماتی که به ورزشکاران و فدراسیون ها ارائه می شود و نیز چمن مصنوعی فوتبال مجموعه که قرار است در اوایل پاییز تعویض شود گفت و گو کرد.
سپس عسگریان به اتفاق ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری از سالن دو و میدانی این مجموعه که قرار است در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شود بازدید و نکات لازم را در راستای تسریع در روند آماده سازی سالن به سرمایه گذار و پیمانکار مربوطه اعلام کرد.
گفتنی است حسب دستور کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و تاکید عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، قرار است زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید شیرودی و سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری در پاییز امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved