jجمعه 31 فروردین 1403
چهار شنبه 01 تیر
برای ارتقا سطح سلامتی مردم، باید اهتمام ویژه ی برای ایجاد فضاهای ورزشی داشته باشیم
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی :

برای ارتقا سطح سلامتی مردم، باید اهتمام ویژه ی برای ایجاد فضاهای ورزشی داشته باشیم


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام بر آموختن ورزش شنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت ارتقا سطح سلامتی و تندرستی برای آحاد مردم کشور، باید اهتمام ویژه ای برای ایجاد فضاهای ورزشی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهندس عاصم یوسفی در مراسم افتتاح استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری با اشاره به اهمیت ورزش شنا اظهار داشت: همانگونه که پیامبر اکرم فرمودند که به فرزندان خود شنا و تیراندازی را یاد دهید اهمیت رشته شنا و توسعه این رشته برای ما مشخص خواهد شد. در کنار آن لزوم سلامتی و تندرستی برای آحاد مردم کشور ما را وامی‌دارد که نسبت به ایجاد فضاهای ورزشی اقدام کنیم.
وی افزود: مجموعه ورزشی شهید کشوری در منطقه کلیدی و پرکاربرد شهر تهران قرار دارد، از این‌رو برآن شدیم که درخصوص تکمیل استخر قهرمانی این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: روند احداث و اجرای این پروژه سالها متوقف شده بود و به یکی از پروژه‌های نیمه تمام تبدیل شده بود. به همین دلیل بخشی از سازه قدیمی این استخر که کیفیت لازم را نداشت تعویض شد و با تلاشی که صورت گرفت و حمایت دکتر سجادی توانستیم امروز این استخر را افتتاح کنیم.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved