jچهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
دو شنبه 11 مهر
حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه در اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاههای تنیس کشور
به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب/

حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه در اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاههای تنیس کشور


وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در محل برگزاری لیگ برتر تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب، روز پایانی این مسابقات را تماشا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، عصر امروز دوشنبه ۱۱ مهرماه علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه به همراه حمیدرضا رحیمی معاون پشتیبانی این شرکت، از نزدیک به تماشای مسابقات روز پایانی لیگ برتر تنیس به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب پرداختند.

در ادامه، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در محل برگزاری این رقابت‌ها، از نزدیک فینال این مسابقات را تماشا کرد.

همچنین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، محمد آخوندی عضو شورای شهر، اسماعیل احمدی مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، حجت الاسلام احدی مدیر کل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، قدیمی رییس فدراسیون هاکی و میر جلیلی رییس بسیج ورزشکاران، فینال این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

گفتنی است در راستای حمایت همه جانبه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی، زمین های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب از ۲۷ شهریور تا ۱۱ مهر به صورت متمرکز برای میزبانی مسابقات لیگ برتر در اختیار فدراسیون تنیس قرار گرفت.




تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved