jشنبه 06 مرداد 1403
دو شنبه 16 بهمن
افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمنان
با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری صورت گرفت/

افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمنان

مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمنان به همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین سمنان پس از سال ها انتظار به طول کامل افتتاح شد.

احداث این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت بیش از 8000 متر مربع آغاز شد. این مجموعه دارای امکاناتی چون سالن توپی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و ساختمان اداری است و از انتهای سال گذشته و پس از گذشت ۱۰ سال از شروع پروژه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آماده افتتاح و بهره برداری شد.

سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل این پروژه ملی گفت: با بهره برداری از این مجموعه ورزشی بزرگ، خدمتی کوچک به جانبازان سرافراز و معلولین عزیز استان ارائه کردیم تا شاهد شکوفایی قهرمانان متعدد و افتخار آفرین در این مجموعه باشیم.

در این مراسم هاشمی استاندار سمنان، بهرامی فرماندار، علوی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved