jشنبه 06 مرداد 1403
دو شنبه 31 اردیبهشت
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پی درگذشت شهادت گونه رییس جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پی درگذشت شهادت گونه رییس جمهور

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور طی پیامی، سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور محترم و هیئت همراه و درگذشتِ شهادت گونه آن خادمان ملت را به امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور متن پیام حسین طلا به این شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون
سانحه غم انگیز و تاسف بار سقوط بالگرد و درگذشتِ شهادت گونه رئیس جمهور مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه شهر تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهانشان ضایعه‌ای بزرگ و تاثیرگذار و موجب غم و اندوه ملت شریف ایران است.
بی شک این حادثه قلب همگان را به درد آورده و حسرت و اندوه فقدان رئیس جمهوری مجاهد و خدمتگزار را در دل مردم ایران بر جای گذاشته است. جای بسی تاسف و تاثر است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باری دیگر یکی از خدوم‌ترین و ارزشمندترین مسئولین و خدمتگزاران خود را به گونه‌ای دردناک از دست داده و از برکات وجود حضرت آیت الله رئیسی، محروم شده است.
با قلبی آکنده از اندوه این ضایعه مصیبت بار و درگذشتِ شهادت گونه خادمان ملت را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت محترم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند آن شهیدان عزیز علو درجات و اجر خدمات و برای بازماندگان و خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت می‌نمایم.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ با توکل به خداوند منان و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، بدون تردید این مصیبت بزرگ هیچگونه خللی در روند کاری و اجرایی کشور ایجاد نخواهد کرد و خدمتگزاران مردم و نظام، ادامه دهنده راه آن شهدا خواهند بود.
روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.
حسین طلا
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved