یک شنبه 17 شهریور بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی کشتی و وزنه برداری در مجموعه ورزشی آزادی  
   
  دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم های ملی کشتی و وزنه برداری بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز پس از بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد ایران اعزامی به رقابت های جهانی قزاقستان، در جمع کشتی گیران اظهار کرد: حساب ویژه ای روی کشتی باز کرده ایم و ما نیز مانند مردم انتظار داریم در آوردگاه بزرگ المپیک نتایج خوبی کسب کنیم. کادر مربیگری هر دو رشته باتجربه و آزمون پس داده و میدان دیده هستند. همه این عوامل دست به دست هم داده تا در انتظار نتایج خوبی باشیم. می دانم همه دوست دارید در این شرایط خاص دل مردم را شاد کنند و ما نیز علی رغم همه محدودیت های مالی و اقتصادی به کشتی توجه ویژه خواهیم داشت و امکانات لازم را برای کسب موفقیت در المپیک آماده می کنیم.

سپس دکتر سلطانی فر به همراه رییس کمیته ملی المپیک با حضور در تالار وزنه برداری آزادی، تمرینات تیم ملی را از نزدیک نظاره کردند. در این بازدید بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری، گزارشی از فرایند فعالیت های این فدراسیون و روند آماده سازی تیم های ملی ارائه داد. در ادامه برخواه سرمربی تیم ملی نیز به ارائه گزارش از آخرین وضعیت ملی پوشان پرداخت.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و انتخابی المپیک 28 تا 31 شهریور در شهر نورسلطان کشور قزاقستان و مسابقات جهانی وزنه برداری 27 شهریور الی 5 مهرماه در کشور تایلند برگزار می شود.

گفتنی است در این بازدید برانوش نیک بین مدیر حوزه وزارتی، قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی و نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو نیز حضور داشتند.