دو شنبه 23 بهمن شكوه ورزشي ها در جشن فجر انقلاب اسلامي  
   
  جامعه ورزش و جوانان در سي و نهمين فجر انقلاب شكوهمند اسلامي روز باشكوهي را در كنار اقشار مختلف مردم رقم زدند و حضور پرافتخار خود را در جشن تولد انقلاب به منصه ظهور رساندند .

به گزارش پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، راهپيمايي ٢٢ بهمن سال ٩٦ تجلي حضور باشكوه مردمي بود كه صادقانه ايران دوستي خود را با شور و شعور خود به اثبات رساندند و در اين روز ماندگار جامعه ورزش و جوانان نيز نقش افريني ويژه اي داشتند . حضور دكتر مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان به عنوان يكي از پيشگامان انقلاب اسلامي به همراه معاونين وزارتخانه ، مديران كل ستادي ، روسا و مسولين فدراسيون ها ، قهرمانان ، داوران ، مربيان و پيشكسوتان و علاقمندان به ورزش در راهپيمايي ٢٢ بهمن امسال در ️غرفه وزارت ورزش و جوانان حضور يافتند و در صفوف منظم و به هم پيوسته مردم، برگ زريني را در تاريخ ٣٩ سالگي انقلاب شكوهمند اسلامي به ثبت رساندند.

دكتر سلطاني فر در حاشيه حضور خود در گفتگو با شبكه هاي مختلف صدا و سيما به تشريح دستاوردهاي ورزش ايران در سالهاي پس از انقلاب اسلامي پرداخت. در اين روز ورزشكاران رشته هاي مختلف با لباس هاي فرم و مخصوص در يك برنامه ريزي از پيش تعيين شده در مقابل ️غرفه وزارت ورزش و جوانان به هنرنمايي پرداختند و در جشن تولد انقلاب حضور به يادماندني داشتند كه با استقبال مردم همراه بود.

حضور پررنگ ورزشكاران و قهرمانان به همراه مديران ورزشي جلوه شكوه ورزشي ها را در جشن تولد انقلاب بهتر و پرافتخارتر از هميشه رقم زد تا جامعه ورزش نقش خود را در قبال مسئوليت هاي اجتماعي خود در كنار مردم در سي و نهمين فجر انقلاب اسلامي ایفا كند. شور و شوق ورزشكاران و هنرنمايي و قرار گرفتن آنها در بين مردم براي راهپيمايي دشمن شكن ٢٢ بهمن در نوع خود جالب توجه بود و لحظات ماندگاري را در همراهي ورزش ايران اسلامي با آرمان هاي امام راحل و انديشه هاي مقام معظم رهبري به يادگار گذاشت .

غرفه وزارت ورزش و جوانان در مسير راهپيمايي ٢٢ بهمن با استقبال مردم و هنرمندان نيز همراه بود تا به بركت فجر انقلاب اسلامي ديدار مردمي اهالي ورزش و ورزشي ها لحظاتي از شور انقلابي جامعه را به جهانيان نشان دهد. راهپيمايي ٢٢ بهمن سال ٩٦ و حضور پرشور و با شكوه جامعه ورزش در كنار مردم باعث شد بار ديگر جهانيان جلوه اي از وحدت و انسجام اسلامي را در ايران به وضوح ببينند .

در حاشيه حضور جامعه ورزش در راهپيمايي ٢٢ بهمن امسال ،غرفه اهدا عضو زير نظر دانشگاه شهيد بهشتي در كنار ️غرفه وزارت ورزش و جوانان برپا شده بود كه با استقبال مردم و ورزشكاران همراه شد. حضور حماسي اقشار مختلف جامعه أعم از ورزشكاران ، هنرمندان ، صنعتگران ، بازاريان ، نخبگان ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ديگر مسئولين در راهپيمايي ٢٢ بهمن بار ديگر عزت و افتخار ايران اسلامي را به جهانيان نشان داد و بيانگر وحدت كلمه براي اعتلاي كشور بود.