یک شنبه 16 مهر دکتر سلطانی فر: وزارت ورزش در موضوع انتزاع حوزه جوانان تابع نظر مجلس است  
   
  وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی معتقدند با احیای سازمان ملی، جوانان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند، گفت: اگر اراده و نظر مجلس به انتزاع باشد، آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خانه ملت، دکتر «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان درباره لایحه انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش و جوانان، گفت: اکنون به صورت قانونی با وزارتخانه‌ای تحت عنوان "ورزش و جوانان" رو به رو هستیم و لایحه انتزاع بخش جوانان هنوز به سرانجام نرسیده، به همین دلیل برنامه‌های ما در این وزارتخانه در هر دو بخش ورزش و جوانان تدوین و پیگیری می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت یازدهم دستاوردهای خوبی در حوزه جوانان داشته است، افزود: افزایش وام ازدواج، گسترش NGOها، خانه‌های جوانان، ایجاد همگرایی میان دستگاه‌های مختلف و... از جمله این اقدامات محسوب می‌شود؛ در واقع کارنامه دولت یازدهم درخصوص جوانان روشن و شفاف است با این وجود برخی معتقدند با احیای سازمان ملی، جوانان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند لذا اگر اراده و نظر مجلس به انجام این انتزاع باشد، تابع آن هستیم و مصوبه را به سرعت اجرایی خواهیم کرد در غیر این صورت تلاش خود را برای حل مسائل جوانان انجام می‌دهیم.