پنج شنبه 17 خرداد بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید شیرودی  
   
  وزیر ورزش و جوانان امروز پنجشنبه از مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز پنجشنبه 17 خردادماه به همراه مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و دکتر داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارتخانه، ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه شهید شیرودی در جریان آخرین وضعیت این مجموعه ، اماکن تحت اختیار و طرح های در حال اجرای آن قرار گرفت.

ایشان از زمین فوتبال شماره یک و دو چمن طبیعی، سالن بدنسازی در حال ساخت (ایروبیک، آقایان و بانوان) ، سالن شهید افراسیابی، انبارهای متعلق به فدراسیونهای ورزشی ، ساختمان سابق هیئت فوتبال استان تهران و فدراسیون ورزشهای رزمی ، هیئت نجات غریق ، هیئت دوومیدانی و هیئت هندبال استان تهران بازدید بعمل آورد.

طی این بازدید، مهندس کریمی توضیحات جامعی را در خصوص اماکن مورد بازدید، خدمت مقام عالی وزارت ارائه نمود. در ادامه دکتر سلطانی فر دستورات لازم را جهت تکمیل فرآیندهای در حال اجرا و همچنین طرح های پیشنهادی مطروحه در این مجموعه اعلام کرد.

گفتنی است در این بازدید صمدی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشت. این بازدید به مدت دو ساعت و نیم به طول انجامید.