چهار شنبه 28 آبان همدانی به عنوان سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه منصوب شد  
   
  مراسم تکریم ومعارفه معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز در دفتر مدیر عامل و رئیس هیات مدیره برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با حکم مهندس حسن کریمی، "محسن همدانی "به عنوان سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت منصوب شد. در متن این حکم آمده است :
نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه منصوب می گردید. امید است در سایه الطاف الهی با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و بهره مندی از اخلاص وتلاش، با همکاری معاونین وسایر مدیران وایجاد ارتباط مستمربا همکاران ستاد موفق و موید باشید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم."
بدین منظور مراسم تودیع "محمود رضا حسینی" معاون سابق و معارفه "محسن همدانی " سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از ساعت 9 صبح چهارشنبه 28 آبان ماه با حضور معاونین شرکت توسعه و مدیران مجموعه ها در دفترمدیرعامل شرکت برگزار شد.
و در پایان مهندس کریمی از از زحمات آقای حسینی طی مدت تصدی این سمت تقدیر و تشکر نمود.