پنج شنبه 17 آبان تغییراتی که در استادیوم آزادی افتاد شبیه معجزه است  
   
  پاول لوزانوف رییس اجرایی مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار با مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و عباباف مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، از اتفاقات و تغییرات مثبت در استادیوم آزادی تعریف و آن را مشابه یک معجزه خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در ساعات پایانی پنجشنبه شب و در فاصله کمتر از دو روز به مسابقه برگشت فینال ACL ، جلسه ای با حضور مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان ذیربط داخلی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مطلوب این مسابقه پرداخته شد، رییس اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت توسعه گفت: تصور نمی کردم این همه کار در مدت چند هفته در استادیوم آزادی انجام شود. اتفاقات و تغییرات مثبتی که در چند هفته اخیر در این استادیوم افتاده شبیه معجزه است.

در ادامه مهندس کریمی نیز اعلام کرد: اقدامات جزئی باقیمانده از جمله ادامه نظافت سکوهای تماشاگران و محوطه داخلی و بیرونی استادیوم، تا فردا جمعه خاتمه می یابد.

گفتنی است در این جلسه، جمعی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، معاونین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و سرپرست مجموعه ورزشی آزادی نیز حضور داشتند.