چهار شنبه 02 خرداد دهه فجر امسال چهل پروژه ملي در کشور افتتاح می شود  
   
  در دهه فجر امسال چهل پروژه ملي در سطح کشور افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد که يکي از آنها ورزشگاه پنج هزار نفره ملاير است.

به گزارش روابط عمومي شرکت توسعه به نقل از فرمانداري ملایر، روز چهارشنبه 2 خردادماه، مهندس کریمی مديرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور، در بازديد از ورزشگاه پنج‌هزارنفری ملاير اظهار داشت: در دهه فجر امسال چهل پروژه در سطح کشور افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي تصريح کرد: ورزشگاه پنج‌هزارنفره ملاير هم‌ مکاني خوب و مناسبي دارد و هم عمليات اجرايي و ساخت آن به‌خوبي اجراشده است و نواقصي هم که دارد به‌زودي مرتفع خواهد شد. با تلاش مهندسين و پيمانکار ورزشگاه اين پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد و تا آن موقع نيز مابقي کارهاي ورزشگاه تکميل خواهد شد.

مهندس کریمی در اين بازديد بيان داشت: ساخت و تکميل استخر شهر سامن هم در دست اقدام است و تمام تلاش ما بر اين است که اين پروژه نيز براي دهه فجر امسال به پايان رسد و آماده بهره‌برداري گردد. تعداد 236 پروژه در سطح کشور در دست اقدام و يا نيمه است که امسال تعداد چهل پروژه آن در دهه فجر به و به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي ادامه داد : از تعداد پروژه‌هاي مذکور در سطح دو پروژه مربوط به استان همدان است که يکي ورزشگاه ملاير و ديگري استخر اسدآباد خواهد بود و سعي خواهد شد که استخر شهر سامن هم به اين ليست اضافه شود.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه با اشاره به اين‌که اعتبار پروژه‌ها ديده‌شده است بيان داشت: با استانداران استان‌هايي که قرار است پروژه افتتاح شود هماهنگي‌هاي لازم صورت پذيرفته و پيمانکاران هم متعهد شده‌اند تا اين اتفاق بزرگ در دهه فجر و در سطح کشور اتفاق بيفتد.

عبدالعظيم رضايي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير نيز در اين بازديد اظهار داشت: ورزشگاه پنج‌هزارنفره ملاير يک پروژه ملي و از دست آوردهاي سفر رياست محترم جمهور به شهرستان ملاير است.

رضايي تصريح کرد: حدود 12 ميليارد تومان در اين پروژه هزينه شده است و همچنان نياز به اعتباري بالغ‌بر ده ميليارد تومان براي تکميل آن احتياج است. زمين چمن و سکوهاي ورزشگاه قابل‌استفاده هستند ولي ساير فضاها و امکانات ورزشگاه به‌عنوان يک پروژه ملي براي تکميل نيازمند اعتبار است.

وي عنوان کرد: نمايندگان مردم شهرستان ملاير در مجلس شوراي اسلامي در کميسيون تلفيق اعتباري بالغ‌بر شش ميليارد تومان براي اين ورزشگاه مصوب کرده‌اند.