شنبه 22 دی ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری آزادی تربت حیدریه افتتاح شد  
   
  در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امروز شنبه 22 دی ماه طی مراسمی با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه در این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، دکتر سلطانی فر در این مراسم اظهار داشت: ورزشگاه پنج هزار نفری تربیت حیدریه ششمین ورزشگاه با این ظرفیت است که تا امروز افتتاح کردیم و تا پایان سال به ده عدد در کشور خواهد رسید.

برای ساخت این ورزشگاه که عملیات اجرایی آن از سال 1388 در زمینی به مساحت 11 هکتار آغاز شد در مجموع 100 میلیارد ریال هزینه صورت گرفت. پیست دو و میدانی این ورزشگاه در سطح خراسان رضوی بی نظیر و زمین دو و میدانی آن به طول 400 متر در هشت خط قابل استفاده ورزشکاران است.

ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه همچنین با جایگاه خبرنگاران، جایگاه میهمان ویژه، اتاق آزمایش دوپینگ، سونای خشک، اتاق ماساژ، رختکن مجزا و محوطه پارکینگ به مساحت 15 هزار مترمربع گنجایش نزدیک به 600 دستگاه خودرو را دارد. به دلیل کمبود منابع آبی و تداوم پدیده خشکسالی زمین چمن این ورزشگاه مصنوعی است.