یک شنبه 24 اردیبهشت ورزشگاه 15 هزارنفری سردار شهید مهدوی بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود  
   
  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح ورزشگاه 15 هزارنفری در بوشهر همزمان با اعیاد با سعادت شعبان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس مدبر با اعلام این خبر گفت: قرار است عصر روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه، ورزشگاه 15 هزارنفری سردار شهید نادر مهدوی توسط دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح گردد. جا دارد ضمن تبریک صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر کشور، اعلام نماییم با توجه به صعود این تیم، افتتاح ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر می تواند کمک شایانی به میزبانی مطلوب این استان از تیم های مختلف ورزشی و علاقمندان به فوتبال نماید.

وی با اعلام اینکه عملیات احداث پروژه از سال 85 آغاز شده است افزود: این مجموعه ورزشی 18 هکتاری با زیربنای استادیوم به مساحت 36 هزار مترمربع، دارای زمین چمن استاندارد طبیعی، پیست تارتان 8 خطه، دکل های روشنایی 1200 لوکس و اسکوربردی به مساحت 40 مترمربع می باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: از دیگر امکانات ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر می توان به سونای خشک، اتاق بدنسازی، ساختمان اداری، پارکینگ و همچنین فضاهای مخصوص تماشاگران و مهمانان ویژه می باشد.

مهندس مدبر در خاتمه اظهار داشت: این پروژه پس از 11 سال با تلاش مهندسان، کارشناسان و کارگران زحمتکش این شرکت، آماده بهره برداری برای مردم ورزشدوست استان بوشهر قرار خواهد گرفت.