چهار شنبه 22 خرداد سالن شش هزارنفری غدیر ارومیه آماده میزبانی لیگ والیبال ملت های ۲۰۱۹  
   
  در کمتر از دو روز مانده به میزبانی مسابقات والیبال لیگ ملت های ۲۰۱۹، ارومیه در آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت ها قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه که از مجهزترین ورزشگاه‌های والیبال در سطح کشور می باشد در سال ۱۳۸۶ توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، تکمیل و افتتاح گردید و برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال انتخاب شد.

برگزاری این مسابقات مهم در معرفی استان و شهر ارومیه به عنوان یک ظرفیت گردشگری و توریستی بسیار با اهیمت بوده و تمامی امکانات و تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در حال انجام است.

آماده سازی فضای شهری، آماده سازی مسیر تردد تیم‌ها، تأمین محل اقامت و غذای بازیکنان و میهمانان و آماده سازی محوطه سالن وظایفی بود که بر عهده شهرداری محول شده و هم اکنون المان‌های متناسب با والیبال در سطح شهر نصب شده است.

گفتنی است هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.