پنج شنبه 09 آذر توسط دکتر سلطانی فر انجام شد/ افتتاح فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار  
   
  فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار که شامل چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی، سکوی تماشاچی با ظرفیت هزار نفر ، سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی و رختکن لباس است عصر امروز پنجشنبه 9 آذر ماه توسط دکتر مسعود سلطانی فر افتتاح شد.

فاز نخست ورزشگاه گرمسار در زمینی به مساحت 13 هکتار با زیربنای 15 هزار متر مربع و با هفت میلیارد تومان ساخته شده است و برای اجرای فازهای بعدی این ورزشگاه بالغ‌ بر 20 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است .

در این مراسم آقایان مدبر مدیرعامل شرکت توسعه، کاتب نماینده مجلس شورای اسلامی، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان، فرماندار و امام جمعه گرمسار نیز حضور داشتند. همچنین مهندس عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت، خمارلو مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، لواف مدیرفنی منطقه نیز از سایر حاضرین در این مراسم بودند.

دکتر سلطانی فر همچنین در این سفر، زمین چمن دانشگاه دولتی گرمسار را هم افتتاح کرد . وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور در روستای ریکان ، شش خانه ورزش روستایی در غیاث آباد ، احمدآباد ، کردوان ، شورقاضی ، ریکان و چنداب را افتتاح کرد .