شنبه 18 فروردین سال 97 سال پرکاری برای شرکت توسعه است/ امسال حدود 60 پروژه عمرانی بهره برداری می شود  
   
  مديرعامل و رییس هیات مدیره شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از بهره برداری حدود 60 پروژه ورزشی در سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، دیدار نوروزی "مهندس کریمی" مديرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه با كاركنان دفتر مركزي و مجموعه‌هاي ورزشي، صبح شنبـه 18 فروردین ماه از ساعت 10 صبح در سالن همايش‌هاي مجموعه ورزشي انقلاب آغاز شد. وی ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا و عرض تبریک سال جدید گفت: سال 96 با همه مشکلات و کمبودهای مالی و اعتباراتی، در مجموع برای شرکت توسعه، قابل قبول بود. جا دارد از مهندس مدبر و همکارانشان بابت زحمات متحمل شده در این مدت، تشکر نمایم.

مهندس کریمی با اشاره به اینکه سال 97 سال پرکاری برای شرکت توسعه خواهد بود اظهار داشت: با فکر و همت بیشتر، تلاش می کنیم چند برابر سال های قبل کار کرده تا مشکلات را با هماهنگی خودمان کاهش دهیم.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور افزود: طبق قولی که به وزیر محترم ورزش و جوانان داده ایم درصدد هستیم طی سال جدید با کوشش و همت چند برابری، حدود 60 پروژه ناتمام که از سال 85 به اتمام نرسیده است را به مرحله بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به برنامه های رفاهی کارکنان گفت: به لطف دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان، اقدامات خوبی برای کل ورزش کشور آغاز شده که امسال به بار خواهد نشست. ما نیز در شرکت توسعه، به دنبال راهکارهای قانونی جهت افزایش مسائل رفاهی کارکنان هستیم. مجموعه تفریحی اقامتی رامسر شرایط خوب دارد ولی برای کارکنان کافی نیست که توسعه آنجا را در برنامه داریم. همچنین طبق اعلام آقای جعفری قرار است کمیته رفاهی شرکت توسعه راه اندازی شود و آماده هستیم تا تعاونی مسکن شرکت را فعال نماییم.

سپس مهندس کریمی به وظایف کارکنان اشاره کرد و گفت: به مدیران مجموعه اعلام کردیم به نحوی در مجموعه تحت پوشش تقسیم کار نمایند که همه کارکنان بتوانند به فعالیت بپردازند. اگر نیروی مازادی هست به دفترمرکزی معرفی کرده تا در سایر مجموعه ها مشغول به کار شوند.

وی در بخش دیگری از این مراسم، با بیان اینکه بحث انضباط کاری جزو ضروریات شرکت ما خواهد بود اظهار داشت: کلیه مدیران و کارکنان باید خودشان را با قوانین اداری، تطبیق نمایند.

مدیرعامل شرکت توسعه در خاتمه با اشاره به وظایف این شرکت در دو مقوله حفظ و نگهداری مجموعه ها و همچنین احداث پروژه های عمرانی گفت: بحث احداث پروژه ها که به بودجه عمرانی مربوط است که در جلسات بعدی به آن می پردازیم ولی نگهداری مجموعه ها به درآمدهای جاری مربوط می باشد و باید درآمد کسب کنیم تا بتوانیم هزینه نماییم. در نتیجه برای بالا رفتن درآمد شرکت، باید کلیه مدیران و کارکنان همت نمایند تا از عهده مسائل جاری برآییم. از امسال درصدد هستیم درآمدها و هزینه های جاری مجموعه ها را مستقل نماییم.

گفتنی است پیش از سخنان ایشان، جعفری معاون پشتیبانی دقایقی پیرامون تشکیل کمیته های مختلف رفاهی، ورزشی، حسابرسی، نظارتی و ... برای حاضرین سخنرانی کردند. این مراسم ساعت 11:30 به اتمام رسید.