سه شنبه 24 اردیبهشت بازدید وزیر ورزش آذربایجان از آکادمی ملی المپیک و مجموعه ورزشی آزادی  
   
  وزیر جوانان و ورزش آذربایجان و هیات همراهش که به منظور سفری دو روزه وارد تهران شده بودند عصر دوشنبه از امکانات آکادمی ملی المپیک و بخش های مختلف مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان رحیم اف وزیر جوانان و ورزش آذربایجان از بخش های مختلف و امکانات آکادمی ملی المپیک بازدید کرد. در این بازدید دکتر قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک توضیحاتی در مورد سالن ها، استخر بازپروری، سالن سنجش، امکانات و تجهیزات بخش های دیگر آکادمی توضیحاتی را به رحیم اف داد.

پس از این دیدار وزیر ورزش آذربایجان و هیات همراهش به مجموعه ورزشی آزادی رفتند و ابتدا از سالن ۱۲ هزار نفری بازدید کردند. رحیم اف سپس به پیست دوچرخه سواری مجموعه آزادی رفت و ضمن تماشای قسمت هایی از مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور جوایز نفرات برتر را اهدا کرد.
بازدید از استادیوم یکصدهزار نفری فوتبال، دریاچه قایقرانی و سالن اختصاصی کشتی از دیگر برنامه های امروز رحیم اف و هیات همراهش بود.

گفتنی است حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در این بازدید وی را همراهی می کردند.