شنبه 15 مهر انتصاب مدیران کل جدید ورزش و جوانان قزوین و خراسان شمالی  
   
  وزیر ورزش و جوانان در حکمی عباس علائی مقدم را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حکم دکتر مسعود سلطانی فر به علائی مقدم آمده است:
نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امر ورزش و جوانان و بنا به پیشنهاد معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها به موجب این حکم به عنوان« سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین» منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تدبیر، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و سایر ظرفیت های موجود در استان و همچنین حسن ارتباط با صاحب نظران عرصه فرهنگ و جوانان، ضمن ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، در جهت تحقق اهداف و برنامه های وزارتخانه و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان با ایجاد نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان فراهم شود.

همچنین آئین معارفه مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با حضور دکتر خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان برگزار و کوروش بهادری به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد.
طی مراسمی که صبح امروز چهارشنبه 12 مهر ماه در محل سالن گلشن بجنورد برگزار شد کوروش بهادری با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد.