پنج شنبه 21 تیر افتتاح سالن زورخانه گرمسار و کلنگ زنی زورخانه ایوانکی  
   
  در راستای توسعه فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی سمنان، یک فضای ورزشی دیگر در زمینه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در استان سمنان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، سالن زورخانه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان گرمسار صبح پنجشنبه21 تیر ماه با حضور مهندس کریمی مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان گرمسار افتتاح شد.

طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، تاکنون 7میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است. عملیات اجرایی این پروژه از سال 1394 با مساحت 700مترمربع در زمینی به مساحت 1000متر مربع از محل اعتبارات استانی آغاز و تاکنون 7 میلیارد ریال هزینه داشته است .

همچنین در ادامه مراسم كلنگ زني زورخانه پورياي ولي شهر ايوانكي با حضور مهندس كريمي، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولین مربوطه برگزار شد.

‍طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در مراسم افتتاح ساختمان زورخانه و کشتی پهلوانی حضرت علی ابن ابیطالب گفت: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری، توجه به ورزشهای پهلوانی و همگانی در اولویت و دستور کار دولت قراردارد. همچنین پروژه های ورزشی در بخش ورزشهای قهرمان پرور‌ در گرمسار توسعه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: کارنامه دولت در بخش ورزش در سطح شهرستان گرمسار مطلوب می باشد. افتتاح فاز اول استادیوم ۵۰۰۰نفری گرمسار.تکمیل و تجهیز سالن ۳۰۰۰نفری شهید باهنر.روشنایی زمین چمن استادیوم تختی.ساختمان زورخانه و کشتی پهلوانی از جمله دستاوردها و خدمات دولت در حوزه ورزش این شهرستان می باشد.

گفتنی است در این مراسم طاهری فرماندار گرمسار، کاتب نماینده مجلس، ابک معاون امور عمرانی استانداری سمنان، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، رحمتی معاون فنی و مهندس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضورداشتند.