شنبه 24 تیر در بازدید وزیر از سالن 6000 نفری سنندج مطرح شد؛ در صورت تخصیص اعتبارات، سال آینده افتتاح می شود  
   
  وزیر ورزش و جوانان که به همراه زاهدی استاندار کردستان و مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سالن در حال احداث سنندج بازدید کرد گفت: در آستانه دوسالگی برجام هستیم که دستاورد بزرگی برای ما بود. پس از برجام حدود 60 رویداد بین المللی در ورزش را میزبانی کردیم و روز به روز گشایش های بیشتری در ورزش خواهیم داشت.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: دولت و شخص رییس جمهور تاکید ویژه ای در خصوص رفع مشکلات استان های مرزی، محروم و دور افتاده و به ویژه استان فرهنگی و قهرمان کردستان دارند.
دکتر سلطانی فر گفت: به معاونینم توصیه اکید کرده ام قدم های اساسی در راستای حل مشکلات استان های خاص مثل کردستان که وفاداری خود را به نظام و دولت تدبیر و امید قبلا بارها اثبات کرده اند، داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان حضور بخش خصوصی در ورزش ایران را ضعیف دانست و اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه کشور مصوبه‌های خوبی جهت فراهم کردن ساز و کار مناسب و حمایت قانونی از اسپانسر های خصوصی جهت مشارکت در ورزش داریم.
دکتر سلطانی فر گفت: با استفاده از منابع مالی جدید، بودجه هیات های ورزشی استان ها را بین 3 تا 5 برابر افزایش می دهیم چرا که اعتقاد داریم این کار مهم ترین راه بروز و ظهور استعدادهای ورزشی به خصوص در مناطق مرزی و دور افتاده است.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: دولت یازدهم و ان شاءالله دولت دوازدهم نگاهی ویژه به حل مشکلات استان کردستان دارد و پای این تعهد خود ایستاده است.
وی پس از بازدید از سالن در حال احداث سنندج اظهار داشت: به شرط تخصیص صد در صد اعتبارات، نیم اول سال آینده این سالن ورزشی چند منظوره افتتاح خواهد شد.