چهار شنبه 17 بهمن افتتاح 10 سالن ورزشی 6 هزارنفری در سال 98  
   
  وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افزایش مجموعه های ورزشی در استان های مختلف کشور گفت: تنها در سال 97، مجموعه مراغه نهمین استادیوم 5 هزار نفری است که تکمیل و به بره برداری می رسانیم و این اتفاق بزرگی است که در عرصه ورزش محقق شده است.

به گزارش پایگاه هبری وزارت ورزش و جوانان،دکتر مسعود سلطانی فر، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: امروز توفیق شد در این ایام مبارک با حضور در استان آذربایجان شرقی تعدادی از پروژه های بزرگی که سال ها روی زمین مانده بود امروز به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: استادیوم فوتبال پنج هزار نفری مراغه بیست سال قبل کلنگ زنی شده و سال ها متوقف بود که از حدود هفت ماه پیش با عزم و اراده ای ویژه باهماهنگی مدیریت استان تلاش کردیم تا این استادیوم نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم.

سلطانی فر با اشاره به دسیسه های دشمنان مبنی بر ناامید کردن مردم گفت: علیرغم فشارها و تحریم های ناعادلانه و غیر منصفانه که می خواستند ملت ایران چهلمین سالگرد انقلاب را جشن نگیرند ما در وزارت ورزش تصمیم گرفتیم بر خلاف خواسته دشمنان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه تر برگزار کنیم و فجر چهلم را از هفته دولت آغاز و تا به امروز جشن بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان از افتتاح یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش در سراسر کشور خبر داد و گفت: در طول سال جاری تلاش کردیم تا هر هفته یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش را در سراسر کشور به بهره برداری برسانیم و در این مدت پیست دوچرخه سواری کرمانشاه و چندین استخر به بهره برداری رسید.این استادیوم که تقدیم مردم شهرستان مراغه شد هدیه دولت و نظام به مردم عزیز این شهرستان است که با هزینه کرد300 میلیارد ریالی امروز آماده استفاده است.

سلطانی فر با تاکید بر ضرورت توجه به تامین زیر ساخت های ورزشی در شهرستان ها گفت: این استادیوم با زمین چمن مصنوعی، رختکن مناسب و تمام امکانات مورد نیاز یک استادیوم تجهیز شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با همین روند و با این رویکرد علی رغم تمام محدودیت ها تکمیل پروژه های ورزشی را دردستور کار قرار دادیم و سال آینده 10 سالن ورزشی 6 هزار نفری را در مراکز استان ها به بهره برداری می رسانیم.به لحاظ سخت افزاری تلاش می کنیم اتفاق خوب و منحصر به فردی در عرصه ورزش کشور بیافتد و روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.