پنج شنبه 23 اسفند آخرین نشست وزیر ورزش و جوانان با معاونین، مدیرعامل شرکت توسعه و روسای فدراسیون‌ها در سال 97  
   
  وزیر ورزش و جوانان گفت: سعید ملایی ظرفیت خوب جودوی کشور است و انتظار و باور ما این است که می توانیم سعید ملایی را ضمن کسب سهمیه، بر روی سکوی المپیک ببینیم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با روسای فدراسیون‌ها گفت: از تصمیم ارزشی و قهرمانانه سعید ملایی تقدیر می کنم. تاریخ ورزش کشور بارها و بارها شاهد حرکت های ارزشمند ورزشکاران در جهت ارزشهای تبیین شده انقلاب اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: یکی از این اقدامات و حرکت های ارزشی ورزشکاران کشور به میدان نرفتن برابر حریفان رژیم اشغالگر قدس است در حالی که می توانستند بدرخشند و افتخار آفرینی کنند. انقلاب اسلامی از اساس بنا بر دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رژیم اشغالگر قدس را فاقد مشروعت می داند و به عنوان خط قرمز کشور محسوب می شود که خوشبختانه ورزشکاران کشورمان این اصول و ارزشها را رعایت کرده اند.
سلطانی فر تاکید کرد: شاید به لحاظ مادی و مالی ورزشکاران ما لطمه دیده اند اما به لحاظ معنوی و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و حمایت از حق مردم فلسطین این دیدگاه و ارزش دستاوردهای بزرگی برای انقلاب داشته است.
وی تصریح کرد: در همین ماه های اخیر شطرنجباز نوجوان کشورمان برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت که علاوه بر مسئولان ورزش کشور مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. اخیرا هم سعید ملایی عزیز این حرکت ارزشمند را انجام داد که بنده به عنوان مسئول ورزش کشور از تصمیم قهرمانانه ایشان تقدیر و تشکر می کنم.
وزیر ورزش و جوانان درباره این جودوکار کشورمان، عنوان کرد: سعید ملایی ظرفیت خوب جودوی کشور است و انتظار و باور ما این است که می توانیم سعید ملایی را ضمن کسب سهمیه, بر روی سکوی المپیک ببینیم.
دکتر سلطانی فر در پایان گفت: امیدوارم اینگونه رویکردها و باورهای معنوی و ارزشی در بین همه ورزشکاران و جامعه ورزش کشور توسعه و ترویج پیدا کند.