سه شنبه 18 شهریور تکمیل سالن ۶ هزارنفری و استخر قهرمانی کرمانشاه تا پایان دولت در صورت تامین به موقع اعتبارات  
   
 
استاندار کرمانشاه با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص پروژه های ورزشی این استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، وضعیت پروژه های ورزشی و ملی استان کرمانشاه از جمله سالن ۶ هزارنفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک، امروز سه شنبه ۱۸ شهریورماه با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بررسی شد.

در این دیدار مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تلاش این مجموعه برای تکمیل سالن شش هزار نفری ولایت در صورت تامین اعتبارات مالی لازم و به موقع تا پایان دولت فعلی خبر داد.

سپس مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به خواست جدی جامعه ورزش استان برای تحقق این موضوع و همچنین تکمیل سایر پروژه های ملی اعلام کرد: استان آماده هر نوع همکاری با وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای تحقق این مطالبات است.

گفتنی است طبق اعلام مدیرفنی منطقه، هم اکنون سالن ۶ هزارنفری حدود ۵۷ درصد و استخر قهرمانی حدود ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

در این جلسه مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دولت آبادی مدیرفنی منطقه نیز حضور داشتند.