سه شنبه 20 فروردین تقدیر از جانبازان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  
   
  در آستانه چهارم شعبان سالروز ولادت جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات ۱۱ نفر از کارکنان جانباز شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت و سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این مراسم مهندس کریمی ضمن تقدیر و تجلیل از همکاران جانباز اظهار داشت جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باید الگوی سایر کارکنان بوده و دیگران درس زندگی و معرفت را از آنها بیاموزند. همچنین سردار قاسمی با قدردانی از زحمات جانبازان، دقایقی پیرامون حماسه ایثارگران در دقاع از وطن سخن گفت.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر امضا شده توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از جانبازان شرکت توسعه تقدیر شد. در بخشی از متن این لوح آمده است:

« نشان راستین ایثار و جانبازی بر شانه های سترگ میهن اسلامی با نام عزیزانی آراسته است که در راه دفاع از اسلام، استقلال و امنیت کشور، بهترین هدیه الهی خویش را نثار کردند تا آیندگان بدانند که اگر از خودگذشتگی و پایمردی آنان نبود، حماسه ماندگار دوران پرافتخار دفاع مقدس به گونه ای دیگر رقم می خورد.

چه غرور آفرینند عزیزانی که بهترین سال های عمر خود را در راه دفاع از انقلاب و اسلام سپری کردند و به رغم نایل آمدن به مقام والای جانبازی، در دیگر صحنه های ایثار، حماسه و سازندگی با تکیه بر قدرت لا یزال الهی و با صبر و صلابت حضور یافتند تا پاسدار خون شهدای سرافراز باشند. »

در این مراسم که در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد، فتح الهی معاون پشتیبانی، حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه، جلاییان مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل، دوستی جانشین فرمانده پایگاه بسیج ثامن الحجج (ع) و رهگذر مسوول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی شرکت نیز حضور داشتند.