یک شنبه 15 مهر بازدید معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از مجموعه ورزشی شهید شیرودی  
   
  فتح اللهی به همراه هیئت همراه از بخشهای مختلف مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ فتح اللهی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز شنبه 14 مهرماه 97 ، ابتدا جلسه ای دردفتر کابلی سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار نموده و درباره موضوعات متعددی بحث و گفتگو نمودند.

در این جلسه فتح اللهی ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته و همچینن درباره موضوعاتی که قرار است از اماکن آنها بازدید بعمل آید توضیحات و دستورات لازم را ارائه کردند .

در ادامه وی به اتفاق مدیران ستادی معاون مشارکتهای و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سرپرست و معانین و مسئولان ستادی مجموعه ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه شهید شیرودی در جریان آخرین وضعیت آن ، اماکن تحت اختیار و طرح های در حال اجرای آن قرار گرفت.

وی در ابتدا از استخر شهید نوفلاح (شامل رختکن ها – استخر – سونای خشک - بخار و جکوزی و دیگر امکانات ) ، سالن بدمینتون و از رختکن های مربوطه – سرویسهای حمام و بهداشتی ، زمینهای تنیس خاکی و همچنین از استخر روباز قهرمانی(شامل رختکن ها – استخر – سونای خشک - بخار و جکوزی و دیگر امکانات) بازدید بعمل آورد.

در ادامه این بازدید معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه ورزشی شهید کبکانیان واقع در روبروی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز بازدید بعمل آورد و از بخشهای مختلف آن شامل : سالن تیراندازی – وزنه برداری – بوکس – رزمی – تکواندو – جودو و سالن کاراته نیز بازدید بعمل آورد.

طی این بازدید، کابلی سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی توضیحات جامعی را در خصوص اماکن مجموعه خدمت ایشان ارائه و در ادامه فتح اللهی نیز دستورات لازم را جهت تکمیل فرآیندهای در حال اجراء و همچنین طرح های پیشنهادی مطروحه در این مجموعه اعلام نمودند.

گفتنی است در این بازدید ،آقایان مسعود عبدالی مدیرامور قرارها، تاجبخش مسئول اجرایی معاونت مشارکتها ، فدایی مدیر تجهیز و امور تولیدی و تجارت ، هاشمی مدیر امور اقتصادی و جذب مشارکتها ، باقری معاون پشتیبانی ، آذرخوش معاون ورزشی ، تقی زاده مسئول حراست و رضایی مسئول فنی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است بازدید به مدت سه ساعت و نیم ساعت به طول انجامید.